czyli prawdziwy Macho :!: :lol:
O2 ścina tylne gumy 4*4
Zwiń
X
-
A jaki przebieg? Moze trzeba zrobić zbieżność kół/geometrie zawieszenia? U mnie ostatnio tez musialem jeździć z lekko skręconą kierownicą a po wizycie u diagnosty wszystko ok.
Teraz zauważyłem :wink: , od czwartku będe w częstochowie to moge zerknąć na Twoje auto.Audi A6 allroad, 300KM, 570Nm
ttp://www.modpro.pl/ - Engine Tuning
http://www.termowizja.bielsko.pl/
Komentarz
-
-
Tu masz trochę napisane Ząbkowanie opon
U mnie jak na razie cisza ( 10tyś km na GY UG7 i 12tyś km na GY Eagle F1 ) i oby zostało tak jak najdłużej :diabelski_usmiechJest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Witam,
przeprasza za wyciąganie "kotleta" ...ale temat wydaje mi się dość bliski memu sercu. Mam O1 w wersji 4x4 i przy zmianie opon na zimowe zauważyłem, że tylne są równo "ścięte" po zewnętrznej stronie..
Byłem na zbieżności ale fachowiec powiedział, że w tej wersji tyłu się nie ustawia... jeśli to prawda to co może być przyczyną równo "ściętych" tylnych opon?
Proszę o pomoc bo nie chciałbym załatwić nowych zimówek...
Komentarz
-
-
To wróć do tego fachowca i powiedź mu że to się jednak ustawia.
U mnie fabryczne ustawienie tyłu też powodowało ścinanie obu kół, zdziwiłem się, ale na przyrządy pokazały właśnie złe ustawienie. Po korekcji przejeździłem cały sezon letni od początku na nowy komplet opon i niema żadnego koszenia.
W wersji 4x4 ustawia się wszystkie 4 koła - może nie wszystkie tak samo, ale jednak się ustawia. W wersji przednio napędowej nie ustawia się tyłu - to oczywiste. I na początku fachman u mnie wybrał zły program - dla wersji przednionapędowej - i wtedy faktycznie nic się nieda zrobić bo tak też program twierdzi.
Ponieważ wiedze że z Warszawy jesteś to dodam że, ja jeżdze ustawiać wszystkie samochody na Staniewicką do stacji diagnostycznej - tam mają dobre optyczne urządzenie do kontroli i ustawiania.
Komentarz
-
Komentarz